مراقبه، شکرگزار بودن و یوگا

چگونه روزهای خود را آرام و کم تنش بکنیم؟

1.6K
0 0
این روزها همه ما در معرض اخبار و اتفاق‌های ناخوشایند هستیم و مشکلات زندگی باعث می‌شود آرامش ما ازبین برود و دچار استرس شویم. بنابراین لازم است راهکارهایی را یاد بگیریم تا هوشیارتر باشیم و تا حد ممکن به سلامت روان خود کمک کنیم. مراقبه یکی از راه‌هاست که به بازسازی ذهن کمک می‌کند و باعث می‌شود احساسات خود را آرام کنید. تمرین‌های 5 دقیقه‌ای در طول روز باعث تمرکز بیشتر می‌شود. شکرگزاری و یوگا نیز از راه‌های مؤثر در کاهش استرس است. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد ما دیدن این ویدئو است.
Guest user

دیدگاه ها:

اظهار نظر
تا بعدی پخش خودکار