تکنیک‌هایی برای داشتن خواب راحت

چگونه بهتر بخوابیم؟

1.8K
0 0
شاید برایتان پیش آمده که هنگام شب در رختخواب باشید، اما خوابتان نبرد. اگر این مسئله ادامه‌دار باشد می‌تواند باعث مشکلات زیادی شود. فشارخون بالا یا حمله قلبی از جمله مشکلات خوب نخوابیدن است. در واقع باید گفت خواب خوب و کافی در سلامت روحی و جسمی افراد مؤثر است. بنابراین لازم است به الگوی خواب خود توجه کنید. در این ویدئو از چند تکنیک صحبت می‌شود که کمک می‌کند خواب بهتری داشته‌باشید. برای این کار لازم است قبل از خواب چای بدون کافئین بنوشید یا یک یوگای ملایم داشته‌باشید. ورزش کردن خوب است اما بهتر است 2 ساعت قبل از خواب ورزش نکنید، چون باعث بیداری ذهن می‌شود. در این ویدئو به موارد دیگری نیز اشاره شده‌است، پس برای اینکه یک خواب خوب را تجربه کنید دیدن ویدئو را پیشنهاد می‌کنیم.
Guest user

دیدگاه ها:

اظهار نظر
تا بعدی پخش خودکار