رابطه میان غذا، جوش‌های دوران بلوغ و خلق و خوی نوجوانان

چه غذاهایی برای بهبود آکنه و استرس نوجوانان مفید است؟

5.2K
0 0
زمانی که یک نوجوان دوران بلوغ را سپری می‌کند با تغییرات شدیدی در بدن خود مواجه می‌شود. آکنه یکی از این تغییرات ناخوشایند است. اما نگران نباشید غذاهایی هستند که خوردنشان باعث می‌شود بتوانید جوش‌هایتان را کنترل کنید. اولین غذایی که می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم عدس است؛ منبعی غنی از روی که نیروگاه بزرگ پروتئین است و یک ضد آکنه به‌شمار می‌رود. سطح پایین روی در بدن با بروز آکنه ارتباط مستقیم دارد. غذاهای دیگری که به رفع آکنه کمک می‌کنند عبارتند از: تخم کدو تنبل، لوبیا، کینوا، کلم پیچ. شما باید علاوه بر مصرف این غذاها برای پوست‌تان، چیزی بخورید تا بتوانید استرس‌تان را مدیریت کنید. آنتی اکسیدان‌های موجود در شکلات تلخ می‌توانند به کاهش استرس کمک کند. در ادامه از شما می‌خواهیم این ویدیو را تا انتها تماشا کنید و سئوالات خود را در کامنت‌ها بپرسید.
Guest user

دیدگاه ها:

اظهار نظر
تا بعدی پخش خودکار