7K
0 1

ورزش درمانی و تاثیر آن بر بهبود اختلالات اضطرابی و افسردگی/ 3

چه ورزش‌هایی به کنترل اختلالات اضطرابی و افسردگی کمک می‌کند؟

دکتر بهناز تازش، متخصص پزشکی ورزشی در این ویدئو درباره ورزش هوازی و بی‌هوازی برای بهبود خلق و خوی افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی صحبت می‌کند. ورزش هوازی سیستم قلبی‌عروقی را درگیر می‌کند که شامل شنا، پیاده‌روی و دویدن است. ورزش قدرتی نیز سیستم عضلانی‌اسکلتی را درگیر می‌کند، مثل یوگا که البته باید زیر نظر افراد مجرب انجام شود. این متخصص می‌گوید اگر بیمار اختلال اضطرابی یا اختلال افسردگی داشته‌باشد حتماً باید توسط روان‌پزشک ارزیابی شود و بعداز درمان دارویی و یا در موارد شدید بستری، زیر نظر متخصص پزشکی ورزشی و با توجه به علاقه و میزان توانایی‌اش ورزش را شروع کند.
Guest user
تا بعدی پخش خودکار
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود